SPOSÓB PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW W ODDZIALE TERENOWYM INSTYTUTU
- Korespondencja przychodząca do Oddziału Terenowego Instytutu rejestrowana jest w Sekretariacie Administracyjnym, przedkładana do wglądu Dyrektorowi Oddziału Terenowego, a następnie rozdzielana zgodnie z dekretacją, celem dalszego załatwienia. Korespondencja wychodząca na zewnątrz również podlega ewidencji.
- Skargi i wnioski pacjentów rozpatruje Zastępca Dyrektora Oddziału Terenowego ds. Lecznictwa. Przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków Zastępca Dyrektora Oddziału Terenowego ds. Lecznictwa powierza wyznaczonym pracownikom.
TRYB SKŁADANIA SKARG I WNIOSKÓW PRZEZ PACJENTÓW ODDZIAŁU TERENOWEGO INSTYTUTU
- Skargi i wnioski mogą być wnoszone: pisemnie do Książek skarg i wniosków lub za pomocą faksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
- Miejsce składania skarg i wniosków:
- Ordynator/Kierownik jednostki/komórki organizacyjnej w godzinach pracy Ordynatora/Kierownika jednostki/komórki organizacyjnej. Księga skarg i wniosków znajduje się:
- w oddziałach u Pielęgniarki Oddziałowej,
- w pozostałych jednostkach/komórkach organizacyjnych u Kierownika.
-
- Zastępca Dyrektora Oddziału Terenowego ds. Lecznictwa - skargę lub wniosek można złożyć osobiście w godzinach pracy Sekretariatu w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-14:35.
- Dyrektor Oddziału Terenowego:
- skargę lub wniosek można złożyć 24h/dobę pod numerem faxu (18) 26 760 69 lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ponadto w sprawie skarg i wniosków, przyjmuje w każdy poniedziałek: Dyrektor Oddziału Terenowego w godz. 10:00 - 12:00 oraz Zastępca Dyrektora Oddziału Terenowego ds. Lecznictwa w godz. 11:00-13:00.
Jednocześnie informujemy, że skarg i wniosków nie przyjmujemy telefonicznie.